#2017-05-04 07:14:39 

Syn_Thorgala

Użytkownik

Posty: 166

Skąd: Braniewo

Wiek: 39

Cześć. Od jakiegoś czasu przeglądam w internecie oferty treningu personalnego bo chciałbym spróbować się na coś takiego zapisać. No i niestety ceny mnie zwalają z nóg, to kosztuje na serio majątek! Czy ktokolwiek korzystał z usług trenera osobistego w Krakowie i może mi powiedzieć, że nie czuje że przepłacił? Bo sorki, ale jak mam płacić za jedną sesję dwa razy więcej niż za miesiąc na siłowni, to dziękuję bardzo za propozycję, jakoś sobie poradzę bez tego…
#2017-05-04 08:18:01 

Mila

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Aleksandrów Kujawski

Wiek: 23

Ja płacę dużo, ale nie czuję, żebym przepłacała. Wszystko to jest kwestia podejścia. Ja wychodzę raczej z założenia że nie ma żadnego sensu oszczędzać na swoim zdrowiu i zdecydowanie wolę dołożyć te kilkadziesiąt złotych w ciągu miesiąca i mieć gwarancję że jestem w rękach profesjonalisty który mi dobierze takie ćwiczenia, że będę już niedługi w znacznie lepszej kondycji plus poprawię figurę, a nie zrobię sobie krzywdy
#2017-05-04 08:50:17 

Draka

Użytkownik

Posty: 48

Skąd: Kraków

Wiek: 32

Podpisuję się pod koleżanką! Pomyśl też sobie, że płacisz nie tylko za pobyt w studio treningowym, ale też za to, że przez cały czas wykwalifikowana osoba jest do twojej wyłącznej dyspozycji!
#2017-05-04 11:12:12 

Blask

Użytkownik

Posty: 103

Skąd: Działdowo

Wiek: 46

No, to wszystko prawda, opieka trenera personalnego to nie to samo co karnet na jakąś biedną siłownię! Ale na przykład w studiu gdzie ja mam trening personalny w Krakowie cena jest zaskakująco niska. Może jak ci chodzi o jedną wejściówkę, na próbę, to trochę zapłacisz, ale jak się decydujesz na duże pakiety, na przykład 3 miesiące treningów, to już wychodzi jak najbardziej korzystnie. Z resztą co ja ci będę opowiadać, wejdź sobie na http://www.studiosynergy.pl/cennik/, tak jest cennik.
#2017-05-04 11:21:46 

Syn_Thorgala

Użytkownik

Posty: 166

Skąd: Braniewo

Wiek: 39