#2016-08-24 00:21:33 

Blask

Użytkownik

Posty: 103

Skąd: Działdowo

Wiek: 46

Jakie macie sposoby, na poprawę jakości obsługi klientów w swoich firmach? Dużo się o tym słyszy, ale niewiele jest konkretnych informacji na ten temat. Chodziłoby mi zatem o same konkrety.
#2016-08-24 02:52:54 

Babiczka

Użytkownik

Posty: 128

Skąd: Malbork

Wiek: 41

Pracownicy obsługujący klientów powinni być uprzejmi i kompetentni. Nie ma niczego jak nieuprzejmy czy niekompetentny pracownik działu obsługi klientów. To od razu zniechęca do konkretnej firmy. Jak chcesz poprawić jakość obsługi musisz inwestować w swoich pracowników.
#2016-08-24 05:37:17 

DarkAngel

Użytkownik

Posty: 27

Skąd: Ełk

Wiek: 28

Dużo firm korzysta ze specjalnych systemow informatycznych, które mają wpływać na poprawę jakości obsługi klienta. To się chyba nazywa CRM, czy jakoś tak. Moim zdaniem nic to jednak nie pomoże, jesli pracownicy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami, nie będą potrafili z nimi rozmawiać. Dlatego przynajmniej części z nich warto zafundowac jakieś szkolenie z obsługi klientów. Jak jedni nauczą się jak rozmawiać z klientami, inni szybko podchwycą ten sposób i ogólnie jakość obsługi powinna się poprawić, przynajmniej tak to powinno działać w teorii:)
#2016-08-24 07:13:54 

CzarnyCiągnik

Użytkownik

Posty: 100

Skąd: Zabrze

Wiek: 43

Wiedza i umiejętności to największa wartość w każdej firmie. Jak się zatrudnia ludzi z wiedzą, to i w kontaktach z klientami nie ma wiekszych problemów. Jak się idzie po najmniejszej linii oporu to pozostają jedynie szkolenia, dzięki którym pracowników można przynajmniej nauczyc rozmawiać z klientami firmy.
#2016-08-24 08:30:58 

Blask

Użytkownik

Posty: 103

Skąd: Działdowo

Wiek: 46

Niby masz rację, tylko kogo stac na zatrudnianie samych najlepszych. Wiadomo, że takie osoby często zmieniają prace, bo zawsze szukają czegos lepszego. Dlatego bardzie interesuję się wspomnianym coachingiem, bo to faktycznie przynosi wymierne rezultaty. Sam wspomniałeś, że takie szkolenia uczą umiejętności kontaktu z klientem, a to przeciez bardzo ważne.
#2016-08-24 09:21:36 

OnaNaForum

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Elbląg

Wiek: 25

Jeśli szukasz informacji o szkoleniach z zakresu poprawy jakości obsługi klientów to sprawdź sobie ofertę szkoleniową tej firmy halibut.pl/ . Z tego co jest napisane na stronie, to oni organizują takie szkolenia dla pracowników sprzedaży, dla handlowców, pracowników działu obsługi klienta czy dla pracowników działów serwisowych.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015