#2016-06-29 10:50:32 

Czysta_Kura

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Sopot

Wiek: 33

Mam taką sprawę. Rodzice otwierają sklep odzieżowy w necie, chcą sprzedawać ciuchy, bieliznę i tym podobne historie. Chciałabym im jakoś pomóc w budowaniu marki i moja pierwsza myśl to jakieś gadżety promocyjne. W sumie to trochę oklepany temat ale jak się rozglądam po ludziach to wiele osób ma takie rzeczy z różnych firm. I teraz szukam jakiejś inspiracji – pomożecie?
#2016-06-29 11:20:39 

CzarnyCiągnik

Użytkownik

Posty: 114

Skąd: Zabrze

Wiek: 43

Jaka skala działalności? To duży sklep czy mały? Mniemam, że Twoi rodzice założyli jakiś budżet na takie rzeczy. Jeśli nie to radzę się zastanowić bo znam już takich Januszy biznesu co władowali kupę kasy w gadżety, a potem nie mieli ani obrotu w sklepie, ani nie mieli komu tego wciskać...
#2016-06-29 13:20:57 

Bastion

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Radom

Wiek: 22

Widzę, że kolega wyżej z tych najmądrzejszych... Dziewczyna chciałaby się czegoś dowiedzieć, a swoim postem za wiele nie wniosłeś. Do rzeczy – dziś jest od groma pomysłów. Gdybym miał coś polecić, to pamięć USB w postaci karty kredytowej na pewno zda egzamin. Ludzie lubią takie trochę zaskakujące gadżety, które wydają się czymś innym niż są w rzeczywistości.
#2016-06-29 14:05:51 

Czysta_Kura

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Sopot

Wiek: 33

Wielkie dzięki, nie słyszałam, że coś takiego w ogóle istnieje. Jakiś czas temu wpadł mi w oko pendrive długopis i chyba to też jest godne uwagi jako promocja marki. Rzecz w tym, że musiałby tam być jakiś napis i tu mam kolejny problem – kto to dla mnie zrobi?
#2016-06-29 14:58:09 

Bastion

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Radom

Wiek: 22

Zazwyczaj wszelkie elementy marki na takich przedmiotach graweruje się laserem, najlepiej, gdyby taki pendrive był zrobiony z metalu. Wtedy można tam nanieść nawet jakiś bardziej skomplikowany element graficzny i wygląda to ekstra. Zamówić wszystko możesz w agencji reklamowej albo w zakładzie poligraficznym. Mam nadzieję, że pomogłem.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015