#2016-05-02 04:43:59 

Syn_Thorgala

Użytkownik

Posty: 166

Skąd: Braniewo

Wiek: 39

Nie mam zupełnie doświadczenia w temacie gdyż zastanawiam się nad wyczarterowaniem jachtu w jakimś atrakcyjnym miejscu, a w zasadzie to moja żona bardzo mi wierci o to dziurę w brzuchu, zawsze o czymś takim marzyła, a że ostatnio wiedzie się nam trochę lepiej to być może bym się zdecydował. Pytanie tylko do osób, które mają doświadczenie z tym, jak wybierać oferty żeby było naprawdę fajnie? Wszak sporo kaski idzie na to i chce mieć pewność, że będzie wszystko ok.
#2016-05-02 05:52:01 

Czysta_Kura

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Sopot

Wiek: 33

Jak dla mnie to musisz po prostu skorzystać z oferty profesjonalnej firmy, akurat w przypadku czarterowania nie mam zbyt dużego doświadczenia.
#2016-05-02 07:12:34 

Blask

Użytkownik

Posty: 103

Skąd: Działdowo

Wiek: 46

Ja w zeszłym roku korzystałem z czarteru na Balearach i z czystym sumieniem mogę Ci polecić właśnie to miejsce bo strasznie mi się podobało. W moim przypadku wszystko załatwiał znajomy, ale mogę go zapytać jaka to była firma bo teraz nie potrafię tego powiedzieć, zapomniałem po prostu. Na pewno jednak jest to super miejsce na pływanie, polecam :D
#2016-05-02 10:11:34 

VicktorX

Użytkownik

Posty: 103

Skąd: Warszawa

Wiek: 42

Generalnie możesz sobie zobaczyć możliwości na pasat-charter.pl, tam jest sporo informacji o czarterowaniu więc dzięki temu na pewno będziesz miał większe pojęcie w temacie.
#2016-05-02 10:32:06 

Syn_Thorgala

Użytkownik

Posty: 166

Skąd: Braniewo

Wiek: 39

Firma się ponoć specjalizuje najlepiej w wypadach do Chorwacji pasat-charter.pl/czartery-jachtow/akweny/chorwacja.html. To może być ciekawe bo ten kraj zawsze chciałem zwiedzić, może dałoby się jakość połączyć obie te rzeczy. Czy to wszystko jest jakość ubezpieczone w ogóle?
#2016-05-02 10:59:18 

VicktorX

Użytkownik

Posty: 103

Skąd: Warszawa

Wiek: 42