#2016-04-07 07:14:45 

Setia

Użytkownik

Posty: 77

Skąd: Annopol

Wiek: 33

Cześć moi mili. Sprawę mam do was pilną. Wykładowca niedawno nas zachęcał do podjęcia próby w egzaminach Cambridge English. Szczerze mówiąc nie bardzo wiem o co chodzi bo nie studiuję filologii angielskiej. Opowiadał nam po krótce o tych egzaminach, a w rozmowie wynikło to, że sam posiada certyfikat z egzaminu CPE. Chcę się wobec tego dowiedzieć co oznacza zaliczenie egzaminu CPE i co on w sumie daje.
#2016-04-07 08:47:28 

CzarnyCiągnik

Użytkownik

Posty: 100

Skąd: Zabrze

Wiek: 43

Cambridge English: Proficiency, znany również jako Certificate of Proficiency in English (CPE), to egzamin z języka angielskiego dostarczany przez Cambridge English Language Assessment (wcześniej znany jako University of Cambridge ESOL). Egzamin CPE jest najbardziej zaawansowanym sprawdzianem oferowanym przez Cambridge English Language Assessment i został opracowany, w celu wykazania niezwykle wysokiego poziomu języka angielskiego. Jest to egzamin na poziomie bardziej zaawansowanym niż CAE. To pokazuje, że opanowany został język angielski na najwyższym poziomie zaawansowania. To dowodzi, że możesz komunikować się z pełną płynnością i wyrafinowaniem z native speakerami.

#2016-04-07 09:47:54 

Draka

Użytkownik

Posty: 48

Skąd: Kraków

Wiek: 32

Zaliczenie egzaminu CPE oznacza, że masz taki poziom języka angielskiego, który jest potrzebny, aby rozpocząć studia lub pracę w zawodach na wysokim szczeblu lub akademickim środowisku, na przykład na studiach podyplomowych lub doktoranckich. Cambridge English: Proficiency oceniany jest na poziomie C2 poziomu biegłości językowej (CEFR), a certyfikat CPE jest akceptowany na całym świecie przez wiele firm i instytucji oświatowych jako dowód, że kandydat opanował angielski z wyjątkowo wysokim poziomie.
#2016-04-07 10:55:47 

Setia

Użytkownik

Posty: 77

Skąd: Annopol

Wiek: 33